Alpy: Variace jednodenních treků

Do Alp jsem poprvé zavítala, když mi bylo patnáct a naprosto mě uchvátily. Dá se říct, že to byl v podstatě startér mého cestování - do té doby jsem byla totiž maximálně tak u moře. A v Londýně, ale víte, jak já to mám s městy... zkrátka to není ono. Takže Dolomity byly moje první horalské dobrodružství a na první pohled jsem se do nich zamilovala.

Tato série článků bude pojatá trochu jinak než obvykle; nebudu psát kontinuální cestopis, ale kouskovitě vám popíšu své oblíbené jednodenní treky, některé více náročné, některé méně. No a proč o tom začínám zrovna teď? Protože jsem se právě z Alp vrátila a samozřejmě jsem plná zážitků, o které se chci podělit. Na všechny treky může vyrazit i úplný horal-začátečník; nechodím ferraty ani extrémně náročné výšlapy. Většina bude z Itálie (Dolomity), ale mrkneme se i do Rakouska a Slovinska (a doufám, že v budoucnu i do Švýcarska a Francie).



Komentáře

Oblíbené příspěvky