Odstátnicováno

Nejlíp to shrnula babička: "A teď ti spadl i druhý kámen."

Měsíc šrocení za mnou. Dva a půl roku studia, přerušené jednou ultra pitomou nehodou a třemi operacemi - za mnou.

Pokud jste přemítali, kam se poděly mé (byť ne zcela pravidelné) komentáře na Vašich blozích, nebojte, nezapomněla jsem na vás. Jenom stres je svazující sviňa. 

A co že znamená onen "druhý kámen"? To je tak, když se vám tři týdny před státnicemi zasekne v močovodu šutřík a ne a ne vyjít ven. Mamku málem trefilo, když jsem jí oznámila, že jsem odmítla, aby si mě rovnou nechali na malý operační zákrok v nemocnici. Kdo se v dnešní době dostane takto rychle pod nůž?

Nebudu vás napínat - ten malej hajzlík nakonec vyšel ven dobrovolně a státnicemi jsem dnes probruslila ladnou piruetou, ani nevím jak. Teď odesílám svůj vyždímaný mozek na zaslouženou dovolenou, a co bude dál? To jsem sama zvědavá.

Obzory přede mnou...

Komentáře

  1. Obrovská gratulace! Snad už ti teď zdravotní problémy konečně dají pokoj :-) A ať už tě dál čeká cokoli, tak ti do toho moc držím palce :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, moc děkuju za milá slova :) Hlavně to zdraví by už chtělo stabilizovat - nejen kvůli přezíravým pohledům doktorů ala "ježiš, vždyť jste mladá" :D

      Vymazat
  2. Nyní se můžeš vrhnout do víru pařeb a eskymáckých polibků. Vlastně ne, protože je známá věc, že pro vznik hurikánu je třeba dostatečná teplota mořské vody, která tady v české pánvi není tak úplně zajištěná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kéž by pařba byla. Pořád si nejsem 100% jistá, zda jsem vůbec odstátnicovala, protože systém "ráno zapnu Zoom - za dvě hodiny jsem Mgr. - vypnu Zoom - jdu si v téže místnosti uvařit oběd" spíš odpovídá mým divným snům, než realitě...

      Vymazat
  3. Důležité je, že dál už může být, a tedy bude :-). Gratuluji!

    OdpovědětVymazat
  4. Pusť si na oslavu Rolling stones, šutr jako šutr.
    Gratuluji.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky