Covidem přepůlený obchoďák

Poté, co mě včera přepadly těžké chmury při sledování vládní tiskovky, jsem se dnes zase dokázala začít smát. Pravda, byl to smích lehce křečovitý a slzy, co mi tekly po tvářích, když jsem zkoumala přepůlení našich okresů, možná nebyly způsobené jen tím smíchem, ale každý úsměv se v této době počítá.

A co že mě zase dostalo do kolen? Ano, jak správně tušíte, jsou to vládní nařízení.

Když jsem zkoumala hranice Brna ve snaze zjistit, zda se budu moct letos vydat na bledule (ne, nebudu), pohled mi mimoděk padl na jedno z brněnských obchodních center, kam chodívají chladit žáhu ti největší shopaholici z okolí. Nu, od pondělka to budou mít značně ztížené. Do okresu Brno-město totiž spadá pouze severozápadní rožek centra!

No shit, dámy a pánové. Jak centrum postupně přistavovalo další části, rozkládá se nyní na území dvou různých okresů. V pondělí očekávám jasně vyznačenou demarkační linii a vojáky se samopaly odrazující každého, kdo by se opovážil od Subwaye přejít až k C&A. 

V týhle zemi žijem.

(mapy.cz)

Podobně při pohledu na mapu zjistíte, že občané Moravan si nezajedou nakoupit do 1,4 kilometru vzdáleného Tesca. 

Budu ráda, pokud mi někdo toto rozpůlení okresů vyvrátíte s tím, že Brno-město a Brno-venkov má výjimku a počítá se dohromady. Já to nevygooglila.

Jdu se zase smát.

Buďte zdraví :)

Update 28.2.: Vyřešeno, okresy se sloučí. Pro jednou zafungoval i rozum, v tomto státě nebývalá věc!

Komentáře

  1. Radši už to nekomentuji, protože by se mi mohlo přitížit zcela necovidově, takže bych neměl šanci na ošetření. Držím palce, ať jde pokud možno i nadále o slzy smíchu :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardubice padly, v Česku už se nesmí přitížit nikomu.

      Vymazat
  2. To nemá chybu! :-D Alespoň něčemu se můžeme v téhle hrozné době zasmát. I když je to tedy asi dost máchovské: na tváři lehký smích, hluboký v srdci žal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velmi mě zklamalo, když ministerstvo vnitra ještě v neděli večer napsalo, že Brno a okolí se bude počítat společně!

      Vymazat
  3. Člověk opravdu neví, jestli se má smát, nebo brečet. Všekolem nabývá čím dál větších, absurdnějších rozměrů...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzdycky si myslím, že už to překonat nejde, a vždycky se mýlím :)

      Vymazat
  4. Do obchodu daleko, na frontu ještě dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Situace na frontě se však mění každou minutou.

      Vymazat
    2. Teď se bude asi dařit takovým těm doomsday kultistům.

      Vymazat
  5. Já si gůglil Prahu a jsem zmaten, cituji: Praha není a nebyla okresem a její území se nedělí na okresy, ale na deset číslovaných obvodů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je vidět, jak si vláda uzpůsobuje okolnosti podle toho, co se jí zrovna hodí. "Bůh to řekl a bylo to débré - Babiš to prohlásil a z Prahy je jeden okres."

      Vymazat
  6. Bezva článek,
    jen člověka zamrzí, že to ti potentáti myslí vážně. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky